I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

April 20, 2013

Korban Cinta Demi KELUARGA

Korban Cinta Demi KELUARGA, boleh kot mcm ni...

cinta datang tanpa diundang.....
semoga dia membahagiakan  awak
kkadang kita lupa, kkadang kita xsedar... perlahan2 orang yang kita sayang akan pergi meninggalkan kita untuk orang yang mereka sayang... aku ni terlalu banyak bermimpi disiang hari kot, lupa akan kenyataan yang akan datang, betuk kata org, kadangkla kita kena berkorban untuk kebahagian orang lain... xkn nak jd orang ke-3 dalam cerita hidup mereka.

sebentar lagi kita akan berangkat ok!!
keep smile, walopun hati ni Allah y tahu
 so, ap perlu dilakukan?? bawa diri... berat kaki ni macam dah dikonkrit seteguhnya... cukuplah kenangan yang kekaal dalam memori ingatan, choiiii sedeh ni..... sabar jewla wahai hati, kkdg aku pon xphm, apa agenda hidup ni.. cukuplah berada di samping keluarga, 2 da buat  aku bahagia, redha dgn takdir... "kalau jodoh xkemana" fweeeittttt, biarlah ia bersemadi di hati, jiwang karat pulak dahhhh, he3x. It will be ok!!! sedapkan hati sendiri ni.... perjalanan hidup masih jaoh, aku lupa janji pada mama, semoga semester akhir ni akan membuatkan hidup aku penuh dengan makna untuk mama n family, peace no war :)



suka sangat tengok pokok ni.... tenang :)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan