I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

April 30, 2013

what i want to BE

inilah kejanya bila xblh nk sleep di pg hari.. tertiba.. opsss my bahasa melayu, berangan2 mak Jemah, ambik kow jahhh.. sebenarnya aku ni, minat macam nk gila dengan benda ni nampak kot menda apa kn?? aku minat sangat bergambar n mengambil gambar ni, da kumpul duet untuk bili Nikon D90, tp..... mak xkasi pulak, suruh simpan untuk masa depan, adoiii bila la merasa nk tidur dengan D90, blh jadikan kerja part time, ambil gambar kawin ke, gambar santai kea, waaa sangat suka.....
photographer
bayangkan ini aku...hahaha

pas2, nak jadi pemain muzik.. ala satakat blh main gitar bodoh2 untuk hiburkan hati dalam masa sendiri dah la kan....  gitar aku dalam bilik kat umah da besawang daa, abang aku aja laju sangat, xpaham... bila tanya dia ckp" orang suruh blaja jahit, bkn main gitar" ok ap perempuan serba bolehhh...












teringin jugak nak jadi mekanik, nampak x minat 2?? perangai macam lelaki da... bukan lahhhh, nk jadi serba boleh, ingat pompuan kena duk dapur je ke?? haissshhhh, duk dapo kena jgak... tp not now.... macam nak g ambik part time gan pak lang jew blaja kat bengkel kereta dia, kono jd org nogori la gitu... mak cakap "ikut la lau illa rasa boleh" ofcos mom, i can.... :P
waaaaa, like2x
uhuuuuuu, bila, bila bila?? semua ni kan jadi kenyataan InsyaAllah... ada masa n peluang + rezeki :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan