I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

Jun 21, 2011

cerita JUVANA memang bessst

salam...(x jawab dosew) n salam sejahtera 4 non muslim. nehhh aku nak story morey sikit gan korg...cerite ap??? sabo la sikit derrr, xlari gunung di kejar sbb gunung xda kaki....macam ni ceritanya...sepanjang cuti sem ni...setiap hari isnin malam selasa pukul 9 mlm di TV3, aku dok tengok cite JUVANA tu ha...cerita 2 mmg best sampy nak gila aku tengok dengan watak2x pelakon y menjadi2x 2...korg tengok x??? aku sarankan korang tengok la... tahu x korg, bkn semua org y masok skolah jahat 2 jahat..... y teranayai pon ada auuuu, cerita 2 bnyak main gan emosi lau sape ymenjiwai watak2x kat situ... bkn suruh kau orang berlakon la.... cuma fokus lebey sikit lau nengok cite 2... yang aku fruss 2 bkn apew... nti dah balik hostel (kompem xdapat tengok dah) mna la aku nak seludup tv untuk tengok cite juvana 2...adoiiii, nk bwk laptop adik aku y adew tv ni pon sush jugak beruk bin band aku dah xguna...apew pon aku tuggu jela masa 2... kot2 aku dapsat hadiah tv kea time beli barang kat jitra mall... korg y adew tv 2 jangan lupe ekk tlg tengok cite JUVANA 2 untuk aku...keyh lah...cauuu cin cin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan