I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

Mac 03, 2013

Feel Better, Fair n Lovely

ahhahah, aku da feel better da skrg, tanpa perasaan cinta kepada lelaki. kepada yang aku dah terbagi harapan 2, xpe aku bertanggungjawab. Perasaan ni SOMTING SPECIAL tau, xdnafi sometimes 2 aq rasa sunyi... rasa nak text sweet2... kdg2 nk reply msj orang tu, tp contro.. Tapi sukurang2xnya aku xkkan tambah lg bg harapan, KAWAN okey, xnk cintan cintun da, bkn apew... bila becinta ni banyak, banyak ape??? banyak gaduh, sedeh2x, banyak jelez, banyak DOSA,  hidup lagi xbest, hidup skrg kn owsome, buat ikot suka aku, sukahati nak balas msj ke x, sukati nk angkt call ke tak, n yang paling owsome bila orang merajuk aku xpyh pujuk, aku merajuk pon xdak sapa nk pujuk, kn fair n lovely cam2....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan