I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

Oktober 24, 2012

생일 축하 해요 -il chugha haeyo

assalammualaikum.........
opsss, t'over lak senyum, melampau terlapau....
pejam celikkkkk, pejam celik.. 24 0ktokber 1992 lahirlah seorang budak y cute a.k.a comei y nakal bagai ni "생일 축하 해요 -il chugha haeyo, " maksudnya "selamat hary lahir" antara sedar atau x, realiti atau fantasi, mimpi atau ngigau, opsss sma jepp.. masa tetap berlalu, laa nii genap umo aq 20 tahun, sweet 20-ty not 20 teen, sweet kea?? teen 2 ap jadahnye spatotnye da xde?? bkn ap.... maseh xnk ngaku tua, cissss lupa daratan.. da tua rupanya....
#stay xtido menyiapkan proposal y tetap xboleh ciappp 

time 2 g toilet tggl lappy kt blik study, ni la hasilnya..

apa yang penting?? syukur Alhamdulilah kerana 20 tahun sudah diberi kesempatan untuk hidup dan menikmati dunia sementara, owsome!! but still xpuas ati a.k.a sedeh sbb da 2 tawon beturut2 xdpt sambut bufday gan family, mesti akn sambut bbrapa bulan selepasnya tah bufday sape time uhhh.. sape x sedeh wehhh xda gan family time gini... anyway i redha u, sbb i pergi menuntut ilmu.. ni pon salah 1 pengorbanan anaknda terhadap bondanya.... :) giler kalo xsuit... "saya sayang mak saya" muka ja ganas... ati ad taman..maseh pd kengkawan y wish kt muka buku mcm karangan x larat nk "like", twit, myspace, sms y xmampu balas sbb tlampau tramai "bankrup" aku, n y lain2.. y paling sweetnya kt bilik study... ap ditulisnya kt lappy itew?? tengok gambo uhhh, sape nye koje la.. hadiah ari jadi?? manyak...jerawat 4 butir kt pipi belah kanan, g class dak2 clas tanya, jwpnnya " jerawat epy bufday" ad aku kisah??? padahal geramnye gan jerawat ni, picit kang.... nasib x kena tepung feat telur, coz ad y da wat perancangan.. ketakutan i g class.. k stop!

ape istimewanya aku?? bukan o.k.u keyh, sifat org oktober y ad kat aq:
  • Suka berbual. 
  • Suka orang yang sayang padanya. 
  • Suka ambil jln tengah. 
  • Tidak pandai berpura-pura. 
  • Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan. 
  • Sentiasa berkawan. 
  • Hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tak lama. 
  • Cepat marah. 
  • Macam pentingkan diri sendiri. 
  • Tidak menolong orang kecuali diminta. 
  • Suka melihat dari perspektifnya sendiri. 
  • Tidak suka terima pandangan orang lain. 
  • Emosi yang mudah terusik. 
  • Suka berangan & pandai bercakap. 
  • Emosi yang kelam kabut. 
  • Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan). 
  • Suka melancong, bidang sastera & seni. 
  • Pengasih, penyayang 
kredit : Dato Dr.Fadzilah Kamsah
keyh, azam sempena ari kelahiran and wish aku:
  • nak jadi anak y solehah
  • nak jadi sorg pemaaf
  • nak jadi seorang insan yang berjaya di dunia n akhirat kelak, aminnn
  • nak kawin umo 28
  • nak suami yang penyayang (gatal nya aku??) kena la doa dulu, cam gini....
Ya Allah,
jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu,
agar bertambah kekuatanku untuk menyintaiMu..
Ya Muhaimin jika aku jatuh hati, izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu…
Ya Rabbana jika aku jatuh hati, jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hatiMu..
Ya Rabbul Izzati jika aku rindu, rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu…
Ya Allah jika aku menikmati cinta kekasihMu, janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhirMu..
Ya Allah jika aku jatuh hati pada kekasihMu, jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dlm perjalanan panjang menyeru manusia kpdmu…
Ya Allah jika Kau halalkan aku merindui kekasihMu, jangan biarkan aku melampaui batas sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu...
Amin….
#habluminallah habluminnas :) moga tahun ini lebih baik dari tawon lepas....
*peace no war :)





Tiada ulasan:

Catat Ulasan