I may not be a good friend and poor, and I tried to be the best, but I still appreciate every moment that God has given to me..

April 15, 2012

it is true?? aku tak matang??

alorhhhh, benarkah?? apakah?? my mom said "kau 2 mmg... semua x cukop, perangai macam budak2x, makan xcukup, tinggi x cukup, semua x cukup" tapi aku jawab "mother, I was 20 years old now... masak boleh, cuci kain sendiri boleh, uruskan urusan-urusan rasmi sendiri boleh, all pon boleh... nak kawin pon dah boleh tau....he3x". Mom said "jangan gatal-gatal, belajar dulu" persoalan sekarang.. bukan pasal kawin ok.... about my mom said "aku x mature" benarkah?? but dah mmg pangai aku camni... jangan nak ladies sangat la.. t orang terpikat susahhhh pulak, baru aku pakai baju kurung.. dah orang tertunggu2x bila nak pakai baju kurung lagi... comel kea?? he3x.. udah2x la perasan nye... wat orang meluat jew baca... peace :)

1 ulasan:

  1. hahaha. I know sapew yg tgu u pkai bju kurung lg. nama nyer ialah..........

    BalasPadam